Thursday 8 March 2012

3 minggu rasa mcm sebulan.Dah 3 minggu aku x balik rumah.Rasa rindu dekat family n kawan-kawan terubat juga akhirnya.Minggu nie minggu aktiviti.Means seminggu aku x belajar.First sukan dekat Maktab aku dah ambil bahagian dah.Acara kesukaan aku iaitu acara 4 x 100.Alhamdulillah, tempat ketiga berjaya menjadi milik kami.This time,group aku campur dengan kak form 5.Diorang ok,sempoi habis.And,rumah sukan aku berjaya mendapat johan.Rasa macam mimpi.Semua orang terkejut sebab first rumah zuhrah nombot 2,then jadi juara.it's miracle.Dalam masa sebulan lebih aku dekat situ,aku dah dapat kawan.Ada yg rapat,ada yg juz biasa-biasa.Macam manapun,aku harap supaya aku berjaya dalam pelajaran and dapat futher study dkat overseas.Itu impian aku.Supaya dapat banggakan ibu bapa and family.Kalau boleh aku nak balas jasa diorang membesarkan aku.

No comments:

Post a Comment