Friday 9 March 2012

Sebenarnya tak ada benda pon yg nak diceritakan.Nak cerita pasal diri sendiri pon rasanya tak perlu.Aku rasa lebih baik aku juz diam kan asal diri aku sendiri.Minggu ni dapatlah aku release tension sikit memandangkan dah 3 minggu aku tak balik rumah.Rindu pada family and parents dah terubat sikit.Sepanjang di sana, aku dah dapat hafal segala-galanya termasuk gelagat guru-guru.Boleh dikatakan pukul 12 pon tak tido lagi budak-budak tu termasuk la dengan aku sekali.Macam mana nak tido kalau bising.Suasana di sana amat berbeza berbanding di ASTECH.Kalau kat ASTECH satu bilik 16 orang,tapi kat sana 4 orang but selesa la..First aku ingat budak dekat sana sombong-sombong,but lastly i knew yang diorang ok kalau kena dengan caranya.But sometimes i still remember my frenz.Kadang-kadang rasa macam nak balik sekolah lama.But,bila fikir2 balaik,rugi banyak.Perbelanjaan untuk masuk situ dah dekat RM 500,so,kalau aku patah balik,burn duit mcm tu saja.So,aku tekadkan semangat untuk terus stay kat situ sampai form 5.

Next,

 Yang bestnya kat situ ialah.aku dah dapat kawan siap dengan nama panggilan lagi.Ada dua nick name yang aku dapat.x leh blah langsung nama tu,but sweet.Kadang2 rasa macam lawak pulak.Then boleh pulak sorang budak nie kata muka aku nie nampak mcm muka laki..Huhu..Yang pasti aku nie girl,mybe sebab kasar sikit kot.But aku still ingat lagi batas2.Memang best bila aku dapat pekena budak tu.Dah dia kata muka aku mcm laki,so aku pon buat la gaya macm laki..hahaha..Syok habis bila dapat pekena budak tu..Balik sekolah nie aku nak pekena lagi la.Walau apa pon,aku still egt kawan2 lama.Aku x kan lupakan mereka begitu saja.


No comments:

Post a Comment